top of page
Search

Ko labāk ēst - zivis vai gaļu?

Gaļā (liellopā, cūkā un jērā) ir vairāk piesātināto (slikto) tauku kā vistas gaļā un zivīs. Piesātinātie un trans-tauki var palielināt holesterīnu asinīs un pasliktināt sirds slimības.


Turpretī nepiesātinātie tauki zivīs kā lasī, makrelē, reņģēs u.c. zivīs ir daudz veselīgāki.


Sarkano gaļu ēst biežāk par reizi nedēļā vispār nav īpaši veselīgi. To vajadzētu aizstāt ar vistas gaļu.


Zivis ir ļoti labs omega-3 taukskābju avots.


Pie tam, ja lasis vai forele, vai paltuss nav pa kabatai, reņģes (kuras var iegādāties arī pie mums) ir lielisks omega-3 taukskābju un olbaltumvielu avots.


Reņģes ir Latvijas resurss un lepnums. Tā kā var dabūt zivju produkciju gatavotu no svaigajām reņģēm tad sezonas laikā tās ir pat uzturvērtībā pārākas par skumbriju, fermās audzētu lasi/ foreli u.c. zivīm, kas skaitās augstvērtīgākas.


Reņģu fileja eļļā, ko mēs piedāvājam, ir īpaši veselīga, jo nav konservēta vai saldēta, nav pārbāgātināta ar piedevām un konservantiem.


Protams, zivis arī ēst ar mēru. Vajadzīgs ēst arī gaļu, ja vien tā ir puslīdz bioloģiski audzēta, jo arī gaļā ir savas minerālvielas, kas mazāk zivīs.


Bet labas zivis vajadzētu noteikti ēst reizi nedēļā un ziemas laikā biežāk!




10 views0 comments

Comentarios


bottom of page