top of page
Search

Bet treknās zivis satur holesterīnu. Vai tas nav slikti?

Jā, treknās zivis satur holesterīnu!


Godīgi sakot, lielākā daļa jūras velšu to satur.


Bet lieta ir tāda, ka treknās zivis satur taukus, kas spēj regulēt holesterīna līmeni asinīs.


Holesterīns ir katrā cilvēka šūnā.


Tas palīdz pārstrādāt D vitamīnu un rada hormonus. Lūk, nav nemaz tik nevajadzīgs!


Kā jau droši vien tu zini pēc savām asins analīzēm - ir labais un sliktais holesterīns. Un zivis satur omega 3 taukskābes, kas palīdz palielināt labo holesterīnu.


Tā kā ķermenis nespēj radīt omega 3 taukskābes, tad tās ir jāuzņem ar ēdienu - zivīm.


Jā, ēdot pārāk daudz zivju, var iedzīvoties veselības problēmās, bet 2 reizes nedēļā ziemas aukstumā tomēr vajadzētu ēst zivis, lai pieturētos un tiktu veicināta veselība.


Papildus zivīm, ēdiet arī dārzeņus un augļus un gaļu, kad zivis netiek ēstas.


Visam jābūt līdzsvarā!




56 views0 comments
bottom of page